Antalyaspor Spor Faaliyetleri Ticaret Sanayi A.Ş. Olağan Genel Kurulu, 19 Haziran 2026 tarihinde Atilla Vehbi Konuk Tesisleri Suphi Türel Kongre Merkezi'nde gerçekleştirildi. Genel Kurul sonucunda Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün, Antalyaspor A.Ş.'nin de Başkanı oldu.
Genel Kurulda faaliyet ve mali raporlar okunarak oy
birliğiyle ibra edildi. Toplantıda konuşan Başkan Rıza Perçin, görev sürecinde
yaşanan zorluklara, kulübün mali yapısına ve gelecek projelere ilişkin
değerlendirmelerde bulundu. Tüm mücadelelerinin Antalyaspor için olduğunu
belirterek camiadan helallik isteyen Perçin, yol arkadaşlarına özel olarak
teşekkür ederek konuşmasını sonlandırdı.
Seçim gündeminde tek aday olarak yer alan Mustafa Ergün,
yapılan oylama sonucunda Antalyaspor A.Ş. Başkanlığına seçildi. Böylece Mustafa
Ergün, Antalyaspor Kulübü Başkanlığı görevinin yanı sıra Antalyaspor A.Ş.
Başkanlığı görevini de üstlendi.
Yeni yönetim kurulu; Mustafa Ergün, Ali Altınay, Ali İzzet
Şengel, Ali Topuz, Bilal Özkan, Fatih Demirtop, Hakan Kayaarası, Harun Tümer,
Haydar Ali Yıldırım, Lokman Arslan, Mehmet Ağırbayraktar, Nebi Erdemsoy ve
Serkan Sürer'den oluştu.
Genel Kurulda ayrıca 7405 sayılı Kanun kapsamında borçlanma
ve ek bütçe konusunda Yönetim Kuruluna yetki verilmesi maddesi oy birliğiyle
kabul edildi.
Dilek ve görüşler bölümünde konuşan Mustafa Ergün,
Antalyaspor'un 60 yıllık tarihine vurgu yaparak kulübün geleceği için tüm kurum
ve kuruluşlara destek çağrısında bulundu. Antalya'nın tüm dinamiklerini
Antalyaspor'a destek vermeye davet eden Ergün, kulübün yeniden hak ettiği
konuma ulaşacağına olan inancını dile getirerek coşkulu bir biçimde “Sevdamız
Antalyaspor” diyenleri birlik ve beraberliğe çağırdı.